..............................................................

torsdag

I oändlighetens tecken - men hur nyttigt är det?


Alla vill vi hålla oss unga och fräscha och marknaden svämmar över av produkter för både in och utsidan som sägs hjälpa oss på traven. Men hur bra och nyttiga är de? Något som jag funderat på...

Nu behöver varken du eller jag fundera längre, Forever Living har kommit med en ny produktserie Infinite by Forever Kit som är noggrant testad och som flera har provat och märkt gott resultat.

Innehåller hydrating cleanser, firming serum, collagen complex, restoring crème. Ingående ingrediens i alla produkter utom i collagen complex är Aloe Barbadensis Leaf Juice.

Du kan läsa mera HÄR

Igår kväll presenterades Infinite by Forever Kit vid livesändning i en grupp på Facebook. Alla mina facebookvänner som vill se den i efterskott under torsdagen (sen försvinner gruppen), kan skicka mig ett DM via Facebook/Messenger så lägger jag till den som vill i gruppen.
För oss vill vara vårt bästa jag!

/ Kikki
Mer hälsoinspiration från mig linktr.ee/kikkisandstrom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar