fredag

NU är det Glad Påsk på riktigt - och här kommer en Nyhet!


Långfredag och vädret är sådär, ömsom sol, ömsom mulet. Precis som det brukar vara den här tiden på året. Men jag är ledig och känner påskpirret i alla fall. Det är en härlig helg fylld av lchf-entusiastens favoriter - ÄGG, skinka, lammfiol med mera. Dock hoppar vi över påskgodiset och påskfikabrödet. Men det går ingen nöd på oss ändå.

Nyheten kommer här!

Som alla mina bloggläsare vet vid detta laget älskar jag att hälsoinspirera och nu har jag hittat ett jättebra sätt att göra det ännu enklare för mina följare att kolla in vad jag har att bjuda på - det nya är helt enkelt en säker samlingslänk som hittas i min bios på Instagram men som också kan nås direkt


Om du vill göra samma sak, dvs. skaffa en samlingslänk på Insta - som även funkar som direktlänk, rekommenderar jag ett besök på https://linktr.ee för att kolla in hur man gör. Det är jätteenkelt men om du trots instruktionstexter ändå tycker det är klurigt, hör av dig!


Önskar alla som kommer hit till bloggen en riktigt

GLAD PÅSK!

Kikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar